Web Analytics
Bishop Looking for clan

News:


     

Main Menu

Bishop Looking for clan

Started by entomb, August 23, 2011, 04:32:17 AM

Previous topic - Next topic

entomb

Good day!

My name is entomb, I'm from portugal and I am looking for clan,

I recently started playing lineage again, and found that this server rates suit my needs, I played 3 years on shadow x10 (evil empire aliance, GoK clan). after a long pause for other servers I decided to come back to DN ...alone...

My Background:
I played years on shadow as a necro/DA and necro/EE, on the EvilEmpire alliance which was surely the most skilled clan alliance on the server, i played with the mythic clans TheLeague and Oldschool, did everything in the game, killed all the big bosses with one perfect party and PVP'd for years as a necro. Today, I'm a bit tired of damage dealing classes, and since I'm forever faithful to mages i chose to play healer. I played bishop on Shadow too, Raven and other networks such as frintezza.

What can I offer?
I'm a decent english speaker, and I have a fairly good understanding of the game.
I started today, so i'm still on B grade and lvl 60, but I can ofer to any clan experienced and skilled healing, I want to play support and will play support for a long time since I'm currently in love with the class. I think I'm an all around healer, i can do well on PVP and PVE and i'm not afraid of dying for my party, in fact, its the thrill of having your life in my hands that makes me want to play supporting classes all along. I wont be making other chars (not even dwarfs) so you know i'll allways be ready as a bishop.

What do i look for?
I'm looking for a fairly active ENGLISH SPEAKING clan, that likes to farm and raid. I'm not looking for hardcore pvp clans for the moment, but i don't mind if the clan has wars or takes part in a war in the server. I can be online everyday afternoon for raiding and farming and might give you my MSN so you can call me when you need. What i want is a clan that welcomes me as a member (and not another one in the zerg) and gives me a chance to take part in their parties :)


I'm expecting a lot of sarcasm responses (as usual in DN....) but if you have anything good to say feel free to contact me on forum!


Infinite nightmare
Reanimate > Bishop/Pala - fresh start!

RIP Shadow - GOK clan, EvilEmpire aliance
entomb > necro/Da //bishop 
tombio  > necro/EE 

zenice

OI!! :D

Mais um tuga !
Pena que não queres um clan de pvp porque podia dar o toque para entrares no meu clan, de qq maneira se precisares de ajuda em alguma coisa manda pm ig para zedubosque

entomb

Quote from: zenice on August 23, 2011, 11:34:20 AM
OI!! :D

Mais um tuga !
Pena que não queres um clan de pvp porque podia dar o toque para entrares no meu clan, de qq maneira se precisares de ajuda em alguma coisa manda pm ig para zedubosque

Olá grande zé! eu por acaso vi que eras dos os "carebears" e mandei-te PM em giran mas nao me respondeste, foi durante a oly por isso podias tar ocupado... queria saber se sao os mesmos carebears que começaram no shadow, mas possivelmente não! que tal é esse clan? a questão nao é nao querer PVP, é que nao tenho NADA neste server e seria um atrapalho nesses termos, alem disso, preciso de um clan que esteja disposto a ajudar-me durante a 3rd class e nobless e sub... etc etc... vou tentar encontrar-te ingame, nick "reanimator"
Infinite nightmare
Reanimate > Bishop/Pala - fresh start!

RIP Shadow - GOK clan, EvilEmpire aliance
entomb > necro/Da //bishop 
tombio  > necro/EE 

zenice

Quote from: entomb on August 23, 2011, 01:52:57 PM
Olá grande zé! eu por acaso vi que eras dos os "carebears" e mandei-te PM em giran mas nao me respondeste, foi durante a oly por isso podias tar ocupado... queria saber se sao os mesmos carebears que começaram no shadow, mas possivelmente não! que tal é esse clan? a questão nao é nao querer PVP, é que nao tenho NADA neste server e seria um atrapalho nesses termos, alem disso, preciso de um clan que esteja disposto a ajudar-me durante a 3rd class e nobless e sub... etc etc... vou tentar encontrar-te ingame, nick "reanimator"

Se mandaste pm eu nao vi certamente, desculpa.
Eu sinceramente não sei a origem dos Carebears :D
Em relação às quests 3rd class sub nobless isso é facil e +/- rapido, em relação aos items posso-te emprestar alguma coisa mas nao tenho nada de jeito, porque gastei tudo a equipar o meu main char.
Em principio logo esta noite, la pas 21h, falamos lá depois.

Alex

ShowStopper having a break from hard GM work:



Dagger Allstarsâ,,¢

entomb

Quote from: zenice on August 23, 2011, 03:19:21 PM
Se mandaste pm eu nao vi certamente, desculpa.
Eu sinceramente não sei a origem dos Carebears :D
Em relação às quests 3rd class sub nobless isso é facil e +/- rapido, em relação aos items posso-te emprestar alguma coisa mas nao tenho nada de jeito, porque gastei tudo a equipar o meu main char.
Em principio logo esta noite, la pas 21h, falamos lá depois.

combinado, chefe! eu procuro por ti por essa hora!
Infinite nightmare
Reanimate > Bishop/Pala - fresh start!

RIP Shadow - GOK clan, EvilEmpire aliance
entomb > necro/Da //bishop 
tombio  > necro/EE 

SvenMollerFah

GoK / Evil Empire = Chaos

We gotta bring it back