Web Analytics
Event

News:


     

Main Menu

Event

Started by ozyn, November 12, 2013, 01:14:48 PM

Previous topic - Next topic

ozyn

Kolejny spam event jest moim zdaniem zlym pomyslem, gdyz nie wnosi nic ciekawego i prawie w ogole nei jest bezposrednio zwiazany z gra. Nie mozna zrobic normalnego eventu jak 3v3 czy 5v5 ? Tylko sztuczne napedzanie forum w ktorym biora udzial te same 3 osoby. Nawet nie trzeba grac w L2 zeby wygrac cokolwiek z eventow w polskiej sekcji. Co nastepne, posty na czas? Kto dluzej zalogowany na forum? Lekki flame po evencie 3v3 czy 5v5 bardziej rozbuja te forum jak pierd***** o szopenie.

When nothink goes right, go left

YouKnowMe

Gram tu od 2005 roku z przrwami fakt faktem ale gram. Faktem jest również to że jakoÅ› niegdy specjalnie nie udzielaÅ,am sie na forum bo nie miaÅ,am takiej potrzeby - co nie znaczy że nie obserwowaÅ,am co siÄ™ dzieje.Nie o kolejny flame tu chodzi. Ta sekcja powinna mieć aktywnych użytkowników którzy majÄ...coÅ› do powiedzenia na temat gry, chcÄ... podzielić siÄ™ swoim doÅ›wiadczeniem z innymi graczami.

Artur

nie jest to spam event, za spam nikt nie dostanie punktów. Dla mnie najważniejsze na forum jest to, żeby pojawiaÅ,y siÄ™ odpowiedzi na zadane pytania, oraz żeby każdy mógÅ, otrzymać pomoc/porade lub informacje której potrzebuje. Ostatni event trwaÅ, zaledwie 3 dni, a pojawiÅ,y siÄ™ tematy o atribution stones, augumentacji, enchantowaniu, populacji na serwerze i kilka innych. Wyobraź sobie, że na forum wchodzi gość co zaczÄ...Å, dzisiaj grać i nie chce czytać jakiÅ› flamów tylko chce znaleźć danÄ... informacje, albo o coÅ› zapytać. WczeÅ›niej byÅ, jeden dziaÅ, w którym byÅ, gÅ,ównie spam a wiele osób nawet nie myÅ›laÅ,o o zadaniu pytania, ponieważ zamiast odpowiedzi na 90% zamieniÅ,o by siÄ™ to w jeden wielki flame.