Author Topic: just ... well u know... gtfo  (Read 5100 times)

Chicks

  • Marquis
  • *
  • Posts: 4790
  • Rec's: -37
  • Gender: Male
  • Remember that. Mmm, yeah. Keep ya head up.Yeah.
just ... well u know... gtfo
« on: April 07, 2008, 06:22:47 PM »
all I see is BUGAGAG LE + HB NUUBS NEED TO TEAM UP BUGAGAGA


if u are stupid enoth to hit each other in a siege when u aim for the same objective, I think ur "BUGAGAG LE + HB NUUBS BUGAGAGA"  aint aimed to the good persons.

by the way not all aprove that but point remains. : if u would not have killd each other ( farmers and LE ) at aden, u would have castle atm im like 90% sure of that. By the way we killed LE at this siege so if thats siding with LE I think ur wrong again.

anyway hf, u still are the worst side to play with IMO
The last of his kind
Tk/Es 80 -> sorc 76
Quote from: Brownxtown
he pwns ppl, they see his pink poney and there like OMG GHEY PONEY and they dont hit it then the pony uses its pro pink powers and they die and the dead ppl go WTF PONY HAX

http://www.youtube.com/watch?v=76hYNCxHBUE

ThePsyck

  • Guest
Re: just ... well u know... gtfo
« Reply #1 on: April 07, 2008, 06:26:18 PM »
retard post again

when we def castle u wont attack Le castle

so plox stfu and belive in your own lies

u are a bigger spamming idiot than me

gratz for that
« Last Edit: April 07, 2008, 07:38:33 PM by ThePsyck »

0741581532

  • Baron
  • *
  • Posts: 507
  • Rec's: -22
  • Gender: Male
Re: just ... well u know... gtfo
« Reply #2 on: April 07, 2008, 06:29:45 PM »
well i know u wanna defeat drakhoe in no. of posts .. but ... OVER MY DEAD BODY

LoccDogg - HE/WK - DN 15x - off
741581532 - HE/PP - DN 15x - off
SoulDancer - PR/BD  - DN 15x - off
?X?X?X?X? - ??/?? - Valkyria 9x - ??

Chicks

  • Marquis
  • *
  • Posts: 4790
  • Rec's: -37
  • Gender: Male
  • Remember that. Mmm, yeah. Keep ya head up.Yeah.
Re: just ... well u know... gtfo
« Reply #3 on: April 07, 2008, 06:30:56 PM »
retard post again

when we def castle u wont attack h8breed castle

so plox stfu and belive in your own lies

u are a bigger spamming idiot than me

gratz for that


of course I wont dk head im HB u prick why would I attack my own castle tell me
The last of his kind
Tk/Es 80 -> sorc 76
Quote from: Brownxtown
he pwns ppl, they see his pink poney and there like OMG GHEY PONEY and they dont hit it then the pony uses its pro pink powers and they die and the dead ppl go WTF PONY HAX

http://www.youtube.com/watch?v=76hYNCxHBUE

DrAkhoo

  • Legend
  • *
  • Posts: 9227
  • Rec's: -622
  • Gender: Male
  • DN Forum Troll King
Re: just ... well u know... gtfo
« Reply #4 on: April 07, 2008, 06:31:11 PM »


u are a bigger spamming idiot than me

gratz for that
rofl lmao hahahahaha
SS2 squad Ninja Squad, Severance Kung-Fu Man





Chicks

  • Marquis
  • *
  • Posts: 4790
  • Rec's: -37
  • Gender: Male
  • Remember that. Mmm, yeah. Keep ya head up.Yeah.
Re: just ... well u know... gtfo
« Reply #5 on: April 07, 2008, 06:33:22 PM »
rofl lmao hahahahaha

yea I rolfed too
The last of his kind
Tk/Es 80 -> sorc 76
Quote from: Brownxtown
he pwns ppl, they see his pink poney and there like OMG GHEY PONEY and they dont hit it then the pony uses its pro pink powers and they die and the dead ppl go WTF PONY HAX

http://www.youtube.com/watch?v=76hYNCxHBUE

ThePsyck

  • Guest
Re: just ... well u know... gtfo
« Reply #6 on: April 07, 2008, 07:15:19 PM »
anny way Le or h8breed its the same  ;D ;D

dont see the difference  :o

Chicks

  • Marquis
  • *
  • Posts: 4790
  • Rec's: -37
  • Gender: Male
  • Remember that. Mmm, yeah. Keep ya head up.Yeah.
Re: just ... well u know... gtfo
« Reply #7 on: April 07, 2008, 07:31:38 PM »
anny way Le or h8breed its the same  ;D ;D

dont see the difference  :o

then ur fukin bright
The last of his kind
Tk/Es 80 -> sorc 76
Quote from: Brownxtown
he pwns ppl, they see his pink poney and there like OMG GHEY PONEY and they dont hit it then the pony uses its pro pink powers and they die and the dead ppl go WTF PONY HAX

http://www.youtube.com/watch?v=76hYNCxHBUE

pieh

  • Count
  • *
  • Posts: 2516
  • Rec's: 18
Re: just ... well u know... gtfo
« Reply #8 on: April 08, 2008, 12:07:43 AM »
if u would not have killd each other ( farmers and LE ) at aden, u would have castle atm im like 90% sure of that.
lmao :O
we aren't (or atleast im not) attending sieges to gain castle - we go there to have some fun (i think most of players do so)
anyways, i like the result of aden siege - Hexa, one of few clans that really deserve (i mean overall not only pvp/siege skills) to have castles, kept it - that's good

MingSan

  • Count
  • *
  • Posts: 3596
  • Rec's: 255
Re: just ... well u know... gtfo
« Reply #9 on: April 08, 2008, 05:37:30 PM »
who cares,its more fun ,more +++ for us ,like yesterday for example +35 in like 20 mins ;)
so many returns u did? gz
There are those who are brave...
...and there are those whom the brave will follow.

http://mingisan.mybrute.com

Dragon
MingSan aka Pijaqu aka BrOsIs
DOG/FinalFate/Syndicate/Severance/Shakuras
Tarantula
MingSan

Tuga

  • Vassal
  • *
  • Posts: 91
  • Rec's: -4
Re: just ... well u know... gtfo
« Reply #10 on: April 12, 2008, 08:25:18 PM »
so many returns u did? gz


BUAGAGAG Rofl'ed on that one x'D

DrAkhoo

  • Legend
  • *
  • Posts: 9227
  • Rec's: -622
  • Gender: Male
  • DN Forum Troll King
Re: just ... well u know... gtfo
« Reply #11 on: April 12, 2008, 11:26:04 PM »
so many returns u did? gz
a new record rofl
SS2 squad Ninja Squad, Severance Kung-Fu Man





 

Back to top