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Kamael skills !!!

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Kamael skills !!!

Started by JohnyCZE, November 18, 2010, 01:13:43 AM

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JohnyCZE

Hello,
since the time i am playing a kamael, i see there is a many bugs on skills. Lot of them doesnt work exactly as they should....

for GMs - i don't know if you are using same scripting, but small help....

1) FINAL FORM SKILL
<skill id="538" levels="1" name="Final Form">
<set name="mpConsume" val="70"/>
<set name="hpConsume" val="200"/>
<set name="target" val="TARGET_SELF"/>
<set name="skillType" val="BUFF"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="hitTime" val="2500"/>
<set name="reuseDelay" val="3600000"/>
<set name="staticReuse" val="true"/>
<set name="staticHitTime" val="true"/>
<set name="transformId" val="251"/>
<set name="soulConsumeCount" val="20"/>
<for>
<effect name="Transformation" time="300" val="0"> <!-- Transformation lasts 5 minutes -->
<mul order="0x30" stat="maxHp" val="1.1"/> <!-- Max Hp +10% -->
<mul order="0x30" stat="maxCp" val="1.1"/> <!-- Max Cp +10% -->
<mul order="0x30" stat="maxMp" val="1.1"/> <!-- Max Mp +10% -->
<mul order="0x30" stat="pAtk" val="2"/> <!-- pAtk +100% -->
<mul order="0x30" stat="pDef" val="2"/> <!-- pDef +100% -->
<mul order="0x30" stat="mAtk" val="2"/> <!-- mAtk +100% -->
<mul order="0x30" stat="mDef" val="2"/> <!-- mDef +100% -->
<add order="0x40" stat="runSpd" val="4"/> <!-- Run Speed +4 -->
<set order="0x08" stat="STR" val="41"/>
<set order="0x08" stat="DEX" val="33"/>
<set order="0x08" stat="CON" val="31"/>
<set order="0x08" stat="INT" val="29"/>
<set order="0x08" stat="WIT" val="11"/>
<set order="0x08" stat="MEN" val="25"/>
</effect>
</for>
</skill>

2) WILD SHOT
<skill id="790" levels="1" name="Wild Shot">
<set name="baseCritRate" val="15"/>
<set name="castRange" val="900"/>
<set name="effectRange" val="1400"/>
<set name="hitTime" val="3500"/>
<set name="magicLvl" val="83"/>
<set name="mpConsume" val="120"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="overHit" val="true"/>
<set name="power" val="5750"/>
<set name="reuseDelay" val="75000"/>
<set name="skillType" val="PDAM"/>
<set name="soulMaxConsumeCount" val="5"/>
<set name="SSBoost" val="2.0"/>
<set name="target" val="TARGET_ONE"/>
<set name="weaponsAllowed" val="65536"/> <!-- Crossbow -->
</skill>

3) PRAHNAH
<skill id="1470" levels="1" name="Prahnah" enchantLevels1="15" enchantLevels2="15" enchantLevels3="15" enchantLevels4="15">
<table name="#ench1mDef"> 3033 3066 3100 3133 3166 3200 3233 3266 3300 3333 3366 3400 3433 3466 3500 </table>
<table name="#ench2mpConsume"> 103 99 95 92 89 85 82 78 75 72 68 64 62 58 54 </table>
<table name="#ench3Time"> 32 34 36 38 40 42 44 46 48 50 52 54 56 58 60 </table>
<table name="#ench4Reuse"> 290000 280000 270000 260000 250000 240000 230000 220000 210000 200000 190000 180000 170000 160000 150000 </table>

<set name="mpConsume" val="105" />
<set name="target" val="TARGET_PARTY" />
<set name="skillRadius" val="1000" />
<set name="reuseDelay" val="300000" />
<set name="hitTime" val="2500" />
<set name="isMagic" val="true" />
<set name="skillType" val="BUFF" />
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE" />
<set name="aggroPoints" val="379" />
<enchant2 name="mpConsume" val="#ench2mpConsume" />
<enchant4 name="reuseDelay" val="#ench4Reuse" />

<for>
<effect name="Buff" time="30" val="0" stackOrder="1" stackType="pd_up_special">
<add order="0x40" stat="mDef" val="3000" />
</effect>
</for>
<enchant1for>
<effect name="Buff" time="30" val="0" stackOrder="1" stackType="pd_up_special">
<add order="0x40" stat="mDef" val="#ench1mDef" />
</effect>
</enchant1for>
<enchant3for>
<effect name="Buff" time="#ench3Time" val="0" stackOrder="1" stackType="pd_up_special">
<add order="0x40" stat="mDef" val="3000" />
</effect>
</enchant3for>

</skill>

4) DEADLY ROULETTE
<skill id="510" levels="5" name="Deadly Roulette">
<table name="#lethal2"> 10 18 26 34 42 50 </table> <!-- Guess -->
<table name="#magicLvl"> 66 68 70 72 74 </table>
<table name="#mpConsume"> 100 103 106 109 112 </table>
<set name="castRange" val="900"/>
<set name="effectRange" val="1400"/>
<set name="itemConsumeCount" val="1"/>
<set name="itemConsumeId" val="10113"/>
<set name="hitTime" val="3000"/>
<set name="lethal2" val="#lethal2"/>
<set name="mpConsume" val="#mpConsume"/>
<set name="magicLvl" val="#magicLvl"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="power" val="0"/>
<set name="reuseDelay" val="150000"/>
<set name="skillType" val="PDAM"/>
<set name="target" val="TARGET_ONE"/>
<set name="weaponsAllowed" val="65536"/> <!-- Crossbow -->
<cond msg="Can be used when HP is below 10 percent.">
<player hp="10"/>
</cond>
</skill>

5) SOUL BARRIER

<skill id="1514" levels="1" name="Soul Barrier">
<set name="hitTime" val="1500"/>
<set name="isMagic" val="true"/>
<set name="magicLvl" val="58"/>
<set name="mpConsume" val="7"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="reuseDelay" val="45000"/>
<set name="skillType" val="BUFF"/>
<set name="target" val="TARGET_SELF"/>
<for>
<effect name="Buff" time="10" val="0">
<mul order="0x30" stat="bowWpnVuln" val="0.4"/>
<mul order="0x30" stat="crossbowWpnVuln" val="0.4"/>
<mul order="0x30" stat="mDef" val="2"/>
</effect>
</for>
</skill>



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