Web Analytics
jak ustawić manor system

News:


     

Main Menu

jak ustawić manor system

Started by Blizzer, November 12, 2013, 05:13:14 PM

Previous topic - Next topic

Blizzer

Mój klan od niedawna zdobyÅ, zamek i sÅ,yszaÅ,em, że jednÄ... z opcji na zarobienie giant codex jest sprzedaż jakichÅ› ziarenek i skup roÅ›lin w systemie manor. Jestem w tej kwestii zielony i prosiÅ,bym o pomoc kogoÅ›, kto miaÅ, już z tym do czynienia.
The Special One
Blizzer TH/DA 43x HERO - reloaded as TH/PAL
20+ HERO on other dagger classes
DaggerAllStar

DarkLoverPL

to juz lepiej podpisac kontrakt z forteca i farmic ke w podziemiach tej fortecy.
wszystko wskazuje na to,ze manor jest uwalony i z tego co widzialem nikt w zadnym zakmu nie ustawia nic,bo i tak nic to nie da..
Dylvish SPS/SPS  :D
I come in peace,u go in pieces..
How to improve L2 texture loading:
http://akwariumjacka.blogspot.com/p/lineage-2.html

Blizzer

A jak mogÄ™ podpisać taki kontrakt? Niby mam tam jakÄ...Å› opcjÄ™ u szambelana, ale pokazuje mi tylko listÄ™ fortec leżÄ...cych na terytorium mojego zamku, nic wiÄ™cej nie mogÄ™ tam zrobić  :(
The Special One
Blizzer TH/DA 43x HERO - reloaded as TH/PAL
20+ HERO on other dagger classes
DaggerAllStar

chlipus

Quote from: Blizzer on November 12, 2013, 06:04:25 PM
A jak mogÄ™ podpisać taki kontrakt? Niby mam tam jakÄ...Å› opcjÄ™ u szambelana, ale pokazuje mi tylko listÄ™ fortec leżÄ...cych na terytorium mojego zamku, nic wiÄ™cej nie mogÄ™ tam zrobić  :(

kontrakt chyba może tylko podpisać z wÅ,aÅ›cicielem zamku wÅ,aÅ›ciciel fortecy a nie odwrotnie,i forteca musi być na terytorium danego zamku czyli np: aden podpisuje z narsell fortress itp..., co do farmeinia giant codexów to nie jest to jakiÅ› mega biznes jak wyciÄ...gniesz z 10-15 giant codexów to bÄ™dzie dobrze.