Web Analytics
Kilka pytan

News:


     

Main Menu

Kilka pytan

Started by Izurelin, November 21, 2013, 06:45:35 PM

Previous topic - Next topic

Izurelin

Czesc mam zamiar pograc sobie tutaj po kilku dobrych latach przerwy .
O ile byl by ktos na tyle dobry i odpowiedzial na te pytania :
Jaki jest sredni online .
Czy mozna miec boxa .
Chce zrobic sobie se/bd i tutaj mam problem ( nie wiem jak chce aby na mainie byly staty se )
Aby zrobic taka mieszanke jak mam to wykonac : na maina zabrac se a na sube bd i polaczyc ? a co z certami jak juz bedzie jedna subka zajeta .
Przepraszam za tak banalne pytania dla was ale jestem na chwile obecna zielony z subkami laczonymi .

Artur

na dwa pytania techniczne odpowiem.

średnio gra 1500 - 1900 osób w ostatnich dniach.

Co do dual boxu jest to opisane w regulaminie gry. W skrócie to poza miastem można mieć 2 postacie + postać gÅ,ówna, jeÅ›li chcemy expić albo pvp. JeÅ›li bijemy raid bossa to oprócz postaci gÅ,ównej tylko jedna postać na drugim kliencie.
JeÅ›li chcemy zostawić sklep to niema żadnych ograniczeÅ,,, pod warunkiem że jest on zostawiony w mieÅ›cie

ozyn

Na bataliach o zamki i flagi bywa maxymalnie 200 osob. Statystki wykazane poprzez Artura wskazuja na ilosc zalogowanych masek, a co z tym idzie boxy, sklepy, boty. Co do suby postaci mozesz sobie ja zrobic na dowolnej klasie i zmienic pomeidyz obiema subklasami dowolna ilosc razy. Certy to juz sobie dopasujesz retaile jest wiele kombinacji. Pozdrawiam i powodzenia.

When nothink goes right, go left

chlipus

Quote from: Izurelin on November 21, 2013, 06:45:35 PM
Czesc mam zamiar pograc sobie tutaj po kilku dobrych latach przerwy .
O ile byl by ktos na tyle dobry i odpowiedzial na te pytania :
Jaki jest sredni online .
Czy mozna miec boxa .
Chce zrobic sobie se/bd i tutaj mam problem ( nie wiem jak chce aby na mainie byly staty se )